Beveel het sequentiële achteruitkijksignaallampje voor ID.4

  • Blij om het sequentiële achteruitkijksignaallampje voor mijn ID.4 te delen.

    Al mijn auto's moeten voorzien zijn van een dynamisch licht. Het kost me ongeveer 5 maanden om de ontwikkeling voor ID.4 te voltooien. Ik denk dat bijna niemand de verschillende lengte van lichtbalken tussen links en rechts opmerkt als ik je dat niet vertel. Daarom duurt het zo langer dan andere ontwikkelingen.

    De installatie is niet zo eenvoudig als ik denk, maar ik heb tijdens de installatie enkele tips opgenomen om beschadiging van delen van de achteruitkijkspiegel te voorkomen. Ik maakte foto's en schreef erop.

    Voor mij voel ik me zeer tevreden met de modificatie, de gerookte zwarte lichtbalk en soepele sequentiële verlichting geven ID.4 meer sportelementen. Kom met originele connector, geen codering geen bedrading. De enige spijt is dat de driver notice spot niet zo helder is als de originele, ik zal proberen dat in de volgende versie op te lossen.

    E1.jpgE2.jpgE3.jpg


    aankoop link

Liebe/r Besucher/in des ID4-Forum. Wir würden uns freuen, wenn du etwas zum obigen Thema beitragen möchtest.

Hier klicken, um ein kostenloses Benutzerkonto im ID4 Forum anlegen

Bereits 874 Mitglieder sind dabei und tauschen erste Informationen rund um das neue Elektro SUV ID.4 von Volkswagen aus! Viel Spaß :)